Tuesday 11 December 2012

Welcome 16 Years :">

 بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum. Haiiiii :D 
Ahad|25 Muharram|9 Disember 2012 
Iya,birthday baby girl :-P Dan kini,jika mengikut tarikh lahir,saya baru sahaja berumur 16 Tahun. Alhamdulillah. :' ) Allah s.w.t masih memberikan saya kesempatan serta peluang untuk saya bernafas dan dapat :-
  • meminjamkan mata kepada saya untuk melihat keindahan di muka bumiMu ini,
  • meminjamkan telinga untuk mendengar,
  • meminjamkan hidung ini untuk bernafas menghirup udara yg segar mahupun tidak,
  • meminjamkan hati untuk saya mempunyai pelbagai jenis perasaan. ;p
Tidak lupa juga,yg paling penting meminjamkan umur kepada saya untuk saya terus memperbaiki serta meningkatkan lagi amalan saya.  
Semoga saya dapat meningkatkan lagi ciri-ciri solehah dalam diri ini ;-)

Seratus,ribu,jutaan terima kasih kepada semua orang yg saya kenal mahupun tidak kerana mengucapkan ucapan selamat pada hari kelahiran saya untuk tahun ini. Tidak kira lah sama ada menerusi laman sosial yg saya ada mahupun SMS. :')

 
Melalui SMS :


Inbox di FB :-
 

Twitter :-
 
YES. Thank you for all the wishes and prayers :')

 Tahniah kepada post yg bertuah yg telah sye sempat printscreen kan :-P

Sekarang,sye baru sahaja masuk 16 Tahun. Padahal next month dah masuk bulan Januari. Nak amik exam Espeyeeeeem. Fuyuhhhh,ketaq,cuak semua ada hoii.! =.= 
Tetapi jika melihat dari segi ketinggian diri ini,mesti orang lain tak percaya yg next year dah nk amik SPM. =.=  Tapi,sangat sangat beruntung sesiapa yg berketinggian seperti sye. Ada byk kelebihannya. Haha.! Akan kelihatan babyface pun boleh :-P

Next year jugak,sye & kawan-2 Tingkatan Lima yg lain,akan jadi kakak-2 & abg-2 senior.
Nanti sye akan jadi Kak utk adk-2 junior. Fuyuuuuuuuuuuuuuuuuuuh. Rasa mcm lain pulak. Sebab selalunya dok panggil "Kak" dkt senior & dipanggil "Adik" oleh senior. HIKSS.!
Tapi serius,perangai masih lagi macam budak-2. Haihh =.=
o.O Macam makcik-2 sidai kain.? =.="
Haa.! Birthday mesti ada dapat call free kan.? Ada call sapa.? Sembang apa.? Lama dak.? 
Mestilah dapat :) Number Digi tk dapat call free.Airtime habis,sebab lama tk topup. HIHIKS. Tapi,number Maxis dapat lah :-)
 Terima kasih kepada Anis Nazihah yg sudi melayan karenah sye and and and nyanyi lagu dkt sye. Banyak lagu jugak wehhhhh. Haha.! Kita bergosip sama-sama,gelak sama-sama. Yg penting,seronok ngusik hampa Anihhhhh :-P
Tak banyak orang pun sye call. 
Sebab . . . . . . . Segan nak sembang :$ :$ >......<

Keluaq jenjalan dak.? P mana.? Best dak.? Mama & ayah bagi apa.?
Yahh,tk pi mana pun. Memandangkan pada hari tu,ayah busy sikit dgn kerja sekolah beliau,so beliau menghadap laptop jelah =.= Abang Imang demam pulak masa tu. Haihh. Memey betui. Tetapi,dalam keadaannya yg demam tu pun masih lagi boleh dok kacau org,buat haru. Haihh. Sabo jelah. Haha.! :-D

Hadiah.? Dapat hadiah dak.? Banyak dak dapat.? Hadiah besaq mana.? Boyprenggg bagi apa.?
Hadiah daipada orang jauh belum sampai lagi :-P 
Terima kasih kepada semua orang yg menghadiahkan doa kepada sye. InsyaAllah. Semoga dimakbulkan. Ameen :">
Tidak lupa juga kepada Kak Ain (Siti Nor Ain) yg telah memberikan hadiah sehari sebelum hari jadi saya. Hadiahnya sangat sangat SANGAT HEBATT.! Kena p r a n k HOI HOI.! Ya Allah,rasa mcm nk tumbuk ja screen laptop nih. =.= Ingat sweet ka bt lagutu -.- 

 
Yaa,memang pun T____T Ini lah akibatnya kalau terlupa nak tutup wall =..=

Ehh, tahniah jugak kepada pemain Malaysia ( Harimau Malaya ) mendapat seri 1-1 menentang Thailand. Tidak boleh dapat banyak gol tuu,tapi takdak rezeki :) Good luck utk game hari Khamis nie di Bangkok.
Harimau Malayaaaa Lei Lei Lei Lei Leiiiiiiiiiiii :-)

Semoga doa-doa yg telah dihadiahkan kepada sye akan dimakbulkan Allah S.W.T serta semangat-semangat yg diberikan akan menyedarkan diri ini semoga lebih serius. InsyaAllah. Ameen Ameen :">

4 comments:

Syat0za Zai said...

waalaikumussalam, haiii akak senior :D

aina izati said...

Haippppppp.!
Kenapa harus begituuuuu.?? =.= Haha.!
Bt lawak ekh,Zai.? :-P

wawa :D said...

kreatif sungguh kwn aq sorang nii...nice n beautiful :)

Amalina Azlan said...

Happy belated birthday Aina Izati :)

LinkWithin