Friday 12 April 2013

S U S U :)

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum. Haiiii :D

Susu.? Apakah yg berkenaan dengan susu.?
Susu Dutch Lady.? Susu Sustagen.? Susu ibu.? Susuk.? Huh.? :O

Gigi susu sebenarnya yg nak dibicarakan dlm post ini. HIHIHI
Sape yg masih ada lagi gigi susu.?
Anda akan mengenal pastinya dgn cara ini : Pergi ke cermin qenyeh/senyum. xD

Sebenarnya saya masih ada gigi susu lagi. Hmm. K. Haha.
Last week saya pergi jumpa dentist, kerana didapati kelonggaran pada gigi susu saya. Kelonggaran.? Atudiaaa. Haha.!

Semasa menunggu giliran,saya akan melihat sekeliling,agar org yg saya kenal tiada bersama.
*pandang kiri,pandang kanan* OKAY. Line clear. Haha

*Aina Izati* ERR. Cuak dah. Langkahku mula bergerak pelahan bagaikan anak kecil yg baru belajar berjalan. (taktehhh..taktehh..taktehh..) Malah, jantungku pula berlari bagaikan ingin menggapai medal emas di peringkat kebangsaan.

*15 minutes*
Tadaaaaaaaa.! Dah selesai. Masa melangkah keluar dari bilik dokter, rasa mcm ada org dok tgk. Ehh, dok senyum-2 pulak. Datang dkt lagi, Eh, senyum lagi. Eh.?! Macam kenal. GUESS WHO.?! Err err err, Ustazah Rasimah la hoii. *cover mulut dgn telapak tgn* Segannnnn @_@

Setibanya sampai dkt rumah, terus tengok jadual utk hari Ahad iaitu esok. Nak tgk ada subjek agama ka dak utk esok. Ish ish ish, gigih. Oleh itu,saya ambik keputusan utk tdk ke sekolah esok. HIKHIK. Segan alasannya =,= 

Hari Isnin pi sekolah,tanya kawan.kelmarin ustazah kata apa-2 tak. *Gigih lagi.*
Padahal ustazah pun tkmai. #OhhMen
 
Sejak dari itu, saya dibahan dgn situasi 'gigi susu'
Memang agak weird, apabila umur 17 tahun, masih lagi ada gigi susu. Dalam masa yg sama, ini membuktikan yg saya masih lagi layak digelar "Baby" MIHMIHMIH :D

Bukan sahaja kesihatan,adab,mahupun kebersihan yg perlu kita jaga. Malah,kesihatan gigi jugak ye saudara saudari sekalian. ERR.?! kikikiki :D 


p/s : Saya okay,saya dah besar. Senyumlah selalu. Kalau nk senyum sampai nampak gusi pun boleh. ;')

No comments:

LinkWithin